Lav digitale tekster, der henter kunder
Det er seks år siden, den første danske bog om content marketing udkom, og disciplinen er ved at være et fast redskab i mange marketingafdelingers værktøjskasse. Men der er også stadig en del danske virksomheder, der først lige har taget fat på content.
I dette livestream ser på, hvad der skal til for at skabe en god content marketing-indsats for B2B-virksomheden. Thomas Mandrup, som er kontaktchef og seniorrådgiver i B2B-kommunikation powerhouse Publico, vil vise dig vejen. Både hvis du skal starte op fra bunden, eller mangler inspiration til at forny dit content-game.
Vi ser bl.a. på:
- Hvor står content marketing i dag – og hvad er de vigtigste content-tendenser lige nu?
- Hvordan laver vi en strategisk content marketing-indsats, der både i indhold og formater matcher B2B-målgruppens købsrejse?
- Hvordan får vi de forskellige kanaler til at arbejde effektivt sammen, når vi bruger content marketing?
Du vil få:
- Praktiske tips og idéer til konkret content, der kan få dig fra det strategiske fundament til en kreativ indholdsproduktion.
Varighed: 50 minutter
+ 10 minutter Q&A