I et samarbejde med:

partnere
Digital Koordinator Job7
Digital Koordinator Job7

Få digital råstyrke og land dit næste job

Vil du også have kompetencerne og modet til at styrke virksomheders arbejde og koordinering af digitale indsatser? - så læs mere nedenfor og tilmeld dig infomødet allerede i dag. 

På tre uger kan du få et springbræt til dit næste job med kursusforløbet Digital Koordinator.

8 ud af 10 i jobåbning efter færdiggjort forløb
Digital Koordinator blev skabt i 2017 som reaktion på virksomheders mangel på digitale kompetencer. Indholdet på Digital Koordinator er derfor nøje målrettet virksomhedernes aktuelle efterspørgsel på digitale færdigheder inden for online markedsføring. Særligt er der fokus på etablering og opdatering af hjemmesider, trafikgenerering, søgemaskineoptimering samt analysering af data. 

Digital Koordinator giver færdigheder til fremtiden, og 8 ud af 10 kommer i jobåbning efter færdiggørelse af forløbet. Indtil videre er der uddannet 2.500 Digitale Koordinatorer.
 

Få fyldt din digitale værktøjskasse op
Gennem undervisning i de nyeste tendenser inden for digitalisering og digital markedsføring får du fyldt din digitale værktøjskasse op.

Uddannelsen som Digital Koordinator gør dig i stand til at arbejde med bl.a. webanalyse, søgemaskineoptimering, landingssider samt sociale medier og inkluderer også to eftertragtede certificeringer. Du vil blive undervist af en af Danmarks førende digitale eksperter med flere års praktisk erfaring med digitalisering og digital markedsføring.

For at komme i betragtning til kurset gælder nedenstående:

  1. Du skal færdiggøre certificeringen Grundprincipperne inden for digital marketing senest dagen før kursusstart.
  2. Du skal deltage i et obligatorisk infomøde, så du ved, hvad kurset handler om. 
  3. Du skal være motiveret for at deltage og ønske at anvende kompetencerne i dit næste job
  4. Du skal have digitalt flair og naturlig interesse for, hvad der rører sig online
  5. Du skal deltage aktivt i undervisningen (som bl.a. består af gruppe- og casearbejde)

Bemærk, at du først kan ansøge om en plads på kurset efter infomødet. Du er dermed ikke sikret en plads fra start.

Undervisning
Forløbet varer tre uger og foregår som online undervisning. Kurset består af plenumundervisning, gruppearbejde og selvstudie samt caseløsninger.

Det første Digital Koordinator-hold i Fredericia afholdes:

  • Mandag den 20. september til og med fredag den 8. oktober 2021 

Ugen efter afsluttet undervisningsforløb vil der være et matchmaking-event, hvor du vil få mulighed for at møde virksomheder, der kunne tænke sig at ansætte medarbejdere med digitale kompetencer.

Skema Fredericia

Kurset er målrettet dig, der er enten er meldt ledig i Fredericia, Billund, Haderslev, Kolding, Middelfart, Vejen eller Vejle kommune.

Desuden har du: 

  • Digitalt flair og interesse for, hvad der rører sig online (kendskab til hvad fx søgemaskiner, sociale netværk, digitale platforme mv. er)
  • Motivation for at styrke dine digitale kompetencer 
  • Lyst til at indgå i gruppearbejde, caseløsninger og undervisning i tre uger på fuld tid

VIGTIGT: Hvis du ikke er tilknyttet en af ovenstående kommuner, men er interesseret i Digital Koordinator, bedes du sende en mail til hannah@ivaekst.dk.

Tilmeld event: *

Virtuelt arrangement:
Onsdag d. 1 september 2021
kl. 13.00-14.00
Udfyld nedenstående felter for at deltage.
Læs vores persondatapolitik her.

* Skal udfyldes.

Vi sender dig automatisk en bekræftelsesmail. Husk at tjekke efter i dit spamfilter.

Pris: 0 kr.

Få besked om aktuelle aktiviteter
Få besked om aktuelle aktiviteter
Tilmeld dig Google Succes Onlines nyhedsbrev, og få alle gratis aktiviteter direkte i din indbakke.