Sådan skaber du trafik og salg gennem kunderejsen
Helt enkelt er kunderejsen de faser, som kunden går igennem, når han eller hun søger efter et produkt eller service. Det er altså her, at din virksomhed skal være synlig, relevant og styrke relationen til kunderne. Leverer du gennem hele kunderejsen driver du altså salg og trafik til din side.
På denne livestream får du:
- Indsigt i de mest oversete kontaktflader i kunderejsen
- Tips og tricks til at optimere din kunderejse
- Værktøjer til at afdække dine kunders rejse, for at blive klogere på deres færden
- Konkrete eksempler og cases
Dine kontaktpunkter er vigtigere end nogensinde før
Optimering og styrkelse af dine kontaktflader er helt afgørende for, hvor meget trafik og salg du genererer. Kontaktflader er i de fleste tilfælde online, men kan også være fysiske. Uanset hvad skal du sikre at levere værdi, brugervenlighed og tilgængelighed uanset hvilket kontaktpunkt, som kunden interagerer med dig på.
Vidste du fx:
Du har 3-5 sekunder
.. til at give et godt førstehåndsindtryk online og offline
53% af dine kunder forsvinder
.. hvis din hjemmeside er mere end 3 sekunder om at indlæse