I et samarbejde med:

partnere
sociale meider
Eventet er afholdt.

Facebook, Pinterest, Instagram, LinkedIn eller Spotify - hvor skal du lægge fokus og dine annoncekroner? 

Få svar på dine spørgsmål om annoncering på sociale medier. Der kan være mange til- og fravalg med annoncering på sociale medier, men nu kan du få svar på dine spørgsmål og udfordringer.

  • Hvor skal man annoncere, hvis man er B2B-virksomhed?
  • Hvordan skal man annoncer man, hvis man er en fysisk butik?
  • Hvad skal den gode annonce indeholde? 

På denne livestream kan du få svar på alle dine spørgsmål - og du kan allerede stille dem i tilmeldingsformularen 

Mød dagens ekspert

bengtsson

Kasper Bengtson
Stifter, bSocial

Kasper Bengtson er stifter af Social Commerce Bureauet, bSocial, som skaber international vækst for ambitiøse brands inden for især mode, bolig og livsstil ved at indfri deres fulde potentiale på sociale medier. Kasper har over 10 års erfaring med annoncering på Facebook og kundelisten består i dag af større brands som BAUHAUS, VILA, NÜ Denmark, Noisy May, Sand Copenhagen, Shoe The Bear og Wheat.

Interesseret i andre livestreams i denne serie? Gå til oversigtssiden for Dit Digitale Butiksvindue her. ​​​

Tilmeld event: *

Udfyld nedenstående felter for at deltage.
Læs vores persondatapolitik her.

* Skal udfyldes.

Vi sender dig automatisk en bekræftelsesmail. Husk at tjekke efter i dit spamfilter.

Pris: 0 kr.

Få besked om aktuelle aktiviteter
Få besked om aktuelle aktiviteter
Tilmeld dig Google Succes Onlines nyhedsbrev, og få alle gratis aktiviteter direkte i din indbakke.