Facebook, Pinterest, Instagram, LinkedIn eller Spotify - hvor skal du lægge fokus og dine annoncekroner?
Få svar på dine spørgsmål om annoncering på sociale medier. Der kan være mange til- og fravalg med annoncering på sociale medier, men nu kan du få svar på dine spørgsmål og udfordringer.
- Hvor skal man annoncere, hvis man er B2B-virksomhed?
- Hvordan skal man annoncer man, hvis man er en fysisk butik?
- Hvad skal den gode annonce indeholde?
På denne livestream kan du få svar på alle dine spørgsmål - og du kan allerede stille dem i tilmeldingsformularen
Mød dagens ekspert

Kasper Bengtson
Stifter, bSocial
Kasper Bengtson er stifter af Social Commerce Bureauet, bSocial, som skaber international vækst for ambitiøse brands inden for især mode, bolig og livsstil ved at indfri deres fulde potentiale på sociale medier. Kasper har over 10 års erfaring med annoncering på Facebook og kundelisten består i dag af større brands som BAUHAUS, VILA, NÜ Denmark, Noisy May, Sand Copenhagen, Shoe The Bear og Wheat.
Interesseret i andre livestreams i denne serie? Gå til oversigtssiden for Dit Digitale Butiksvindue her.