Google Succes Onlines digitale festival i juni 2019
Google Succes Onlines digitale festival i juni 2019
Google Succesonline Festival
Eventet er afholdt.

Vælg kursus for at læse mere og tilmelde.
Du kan tilmelde dig flere kurser, men kun ét ad gangen.

 

Tid

Tirsdag d. 18. juni

Onsdag d. 19. juni

Torsdag d. 20. juni

09.00 - 10.00

SEO - kom godt i gang

Google ads - kom godt i gang 

Hvad alle bør vide om
kundepsykologi og salg

10.30 - 11.30

SEO - for øvede

Google ads - for øvede

Shopping Ads: how feeds can help your business to grow

12.00 - 13.00

Analytics - kom godt i gang

Sociale Medier - kom godt i gang

Improve the ROI of your Google Ads campaigns using Google Automation

13.30 - 14.30

Analytics - for øvede

Sociale Medier - for øvede

Google My Business

15.00 - 16.00

Nyhedsbreve - kom godt i gang 

Omnichannel with Google

Rethink Measurement for Growth

16.30 - 17.30

Nyhedsbreve - for øvede

Bag scenen i Løvens Hule

 

18.00 - 19.00

 

Brug neuromarketing
til at nå dine kunder

Sociale medier som vækstdriver

 

19.30 - 20.30

Iværksætteri i udsatte boligområder - Mind Your Own Business

YouTube-annoncering - kom godt i gang

 

 

 

Tirsdag d. 18. juni

09.00 - 10.00

SEO - kom godt i gang

10.30 - 11.30

SEO - for øvede

12.00 - 13.00

Analytics - kom godt i gang

13.30 - 14.30

Analytics - for øvede

15.00 - 16.00

Nyhedsbreve - kom godt i gang

16.30 - 17.30

Nyhedsbreve - for øvede

18.00 - 19.00

 

Brug neuromarketing
til at nå dine kunder

19.30 - 20.30

Mind Your Own Business

 

 

Onsdag d. 19. juni

09.00 - 10.00

Google ads - kom godt i gang

10.30 - 11.30

Google ads - for øvede

12.00 - 13.00

Sociale Media - kom godt i gang

13.30 - 14.30

Sociale Media - for øvede

15.00 - 16.00

Omnichannel with Google

16.30 - 17.30

Bag scenen i Løvens Hule

18.00 - 19.00

Sociale medier som vækstdriver

19.30 - 20.30

 

YouTube-annoncering - kom godt i gang

 

 

 

Torsdag d. 20. juni

09.00 - 10.00

Hvad alle bør vide om
kundepsykologi og salg

10.30 - 11.30

Google Shopping: how feeds can help your business to grow

12.00 - 13.00

Improve the ROI of your Google Ads campaigns using Google Automation

13.30 - 14.30

Google My Business

15.00 - 16.00

Rethink Measurement for Growth

16.30 - 17.30

 

18.00 - 19.00

 

19.30 - 20.30

 

 

Gå ikke glip af 3 dage sprængfyldt med værktøjer, indsigt og ekspertviden 

Nu kan du tilmelde dig over 20 inspirerende events mellem den 18. og 20. juni. Vær i selskab med nogle af landets førende digitale eksperter, når de deler gavmildt ud af deres guldkorn til Google Succes Online Festival. Tilmeld dig og: 

Få indsigt, værktøjer og viden
Få indsigt fra eksperter og fagpersoner, der til dagligt løser de digitale udfordringer, som mange små og mellemstore virksomheder og iværksættere står overfor. 

Styrk dit netværk
Vær i selskab med over 1.500 nysgerrige personer i løbet af de 3 festivaldage. Blandt deltagerne er ejerledere fra små og mellemstore virksomheder, prominente iværksættere og fagpersoner, der alle er på jagt efter den nyeste indsigt og læring. 

Se hele programmet under fanen "Program"

festival

Tanja, Industry Lead hos Google

Tanja Winterberg
Omnichannel Lead Denmark, Google

Tanja is a specialist in Omnichannel Marketing, focusing on Google's broadly available omnichannel measurement and ad solutions. Within that scope, Tanja works primarily with the largest Retail businesses in Denmark, but also has an in-depth understanding of the omnichannel challenge for smaller retailers, as well as for other industries, such as Telecommunications or Automotive.

Hear more from Tanja on Omnichannel with Google

Billede af social medie-ekspert Halfdan Timm

Halfdan Timm
Partner i Obsidian Digital   

Halfdan Timm er en af Danmarks skarpeste, når de gælder om, hvordan små og mellemstore virksomheder får flere kunder gennem sociale medier. Foruden sin stilling som Head of Social i Obsidian Digital laver Halfdan podcasts, blogindlæg, foredrag mv. for flere anerkendte medier. 

Mød Halfdan på: Sociale medier for øvede.

Billede af Christel Lindhardt

Christel Lindhardt
Marketingchef, Onmondo   

Christel har arbejdet med salg markedsføring de sidste 10 år og har hjulpet flere hundrede virksomheder med deres marketing udfordringer. Christel er en powerful og skarp foredragsholder, der stiller sig kritisk overfor, hvordan virksomheder opfører sig på nettet og kommer med konstruktive indgangsvinkler på, hvad der fungerer bedre. Deltagere kan forvente et foredrag der giver en indsigt i, hvordan virksomheder bedre får kunder via deres online kanaler.

Mød Christel på: Brug neuromarketing og nå dine kunder.

Billede af Andreas Solgaard

Andreas Solgaard
Partner i Beruf

Andreas Solgaard er partner i marketingbureauet Beruf, hvor han primært håndterer Google Analytics og digital strategi for en lang række virksomheder. Han har desuden undervist tusindvis af begyndere og øvede brugere i bl.a. Google Analytics og Google Ads. Andreas har en god forståelse for behovet i forskellige brancher og kan formidle tekniske og komplekse emner så enhver kan forstå det. Til dagligt arbejder Andreas med alt fra mindre virksomheder til C20-virksomheder.

Mød Andreas på: Google Analytics - kom i gang og Google Analytics for øvede

Billede af Thomas Sloth, ekspert i SEO

Thomas Sloth 
Direktør, i-Strategi

Thomas Sloth er SEO og Ads Specialist og ejer af i-Strategi, hvor han opsætter, udfører og eksekverer online reklame for virksomheder på Google, Facebook - og hvor det ellers kan betale sig med online-tilstedeværelse for virksomheder.

Mød Thomas på: SEO - kom i gang og SEO for øvede

Billede af Louise Aarkrog, e-mail marketing specialist, der underviser på Google Succes Online

Louise Aarkrog
Head of E-mail Marketing, Adtimize

Louise er specialist i nyhedsbreve og til dagligt arbejder hun med at udtænke strategier, analysere målgrupper, udarbejde content, marketing automations og segmentere. Hun har grundig indsigt i det store psykologiske spil, som ligger bag enhver virkelig effektiv e-mail markedsføring.  

Mød Louise på: Nyhedsbreve - kom i gang og nyhedsbreve for øvede

Kirsten Pedersen underviser til Google Succes Online Festival

Kirsten Pedersen
Konsulent, Obsidian Digital

Kirsten Pedersen arbejder som Associeret Konsulent hos Obsidian i afdelingen for sociale medier. Som Associeret Konsulent arbejder hun til dagligt med segmentering af målgrupper, design og opsætning af content til sociale medier. 

Mød Kirsten på: Sociale medier - kom i gang.

Søren Lindhardt underviser til Google Succes Online Festival

Søren Lindhardt
Foredragsholder og medejer, Onmondo A/S

Søren Lindhardt har gennem sin karriere opbygget og solgt fire virksomheder for et to-cifret millionbeløb og har erfaret at: "Jo mere du gir´, jo mere får du". Derfor brænder han for at dele sin viden inden for kunepsykologi og salg, så du sælger mere i din virksomhed. 

Mød Søren på: Hvad alle bør vide om kundepsykologi og salg.

Martin Collignon underviser til Google Succes Online Festival

Martin Collignon
Feed & Automation Specialist, Google Danmark

Martin Collignon er Feed & Automation Specialist for Google Danmark. Han har tidligere været Head of Growth hos Lix, samt Operations Manager hos Uber.

Mød Martin på: Google Shopping: how feeds can help your business to grow og Improve the ROI of your Google Ads Campaigns with Google Automation.

Thomas Bering underviser til Google Succes Online Festival

Thomas Bering
Head of Performance, Google Danmark

Thomas Bering har været i Google siden 2005 og arbejder med at sikre, at virksomheder får det maksimale ud af deres marketingsinvestering.

Mød Martin på: Rethink Measurement for Growth

Nicklas Kany underviser til Google Succes Online Festival

Nicklas Kany
Nicklas Kany, stifter af MentorDanmark

Nicklas Kany fandt sin passion for undervisning, da han arbejdede som lærervikar ved siden af økonomistudiet på universitetet. Det blev startskuddet til MentorDanmark; skræddersyet lektiehjælp i hjemmet med fokus på det enkelte barns behov og læringsstil.

Mød Nicklas på: Sociale medier som vækstdriver.

Lauge Hybel underviser til Google Succes Online Festival

Lauge Hybel
Lauge Hybel, stifter af Organic Growth

Organic Growth er startet af Lauge Hybel, tidligere Head of Marketing i et af Danmarks største online marketingbureauer. Lauge har over 5 års erfaring med SEO og har blandt meget andet specialiseret sig i organisk trafik via søgemaskinerne. 

I sin tid som Head of Marketing var Lauge ansvarlig for produktudviklingen – og så igen og igen behovet for et mere målrettet og rent fokus på organiske markedsføringsstrategier.

Organic Growth er hans svar.

Mød Lauge på: Google My Business.

Boline Johannessen underviser til Google Succes Online Festival

Boline Johannessen
Boline Johannessen, Konsulent hos Obsidian Digital

Boline arbejder som Associeret Konsulent hos Obsidian Digital i PPC-afdelingen. Til daglig har hun ansvar for udvikling, eksekvering og optimering af digital annoncering.

Boline har erfaring med digital marketing fra både reklamebureau til en stor dansk virksomhed, hvor hun har arbejdet med strategier samt udvikling og eksekvering af indhold og annoncering på tværs af platforme.

Mød Boline på: YouTube-annoncering - kom godt i gang

Jesper Kehlet Hansen underviser til Google Succes Online Festival

Jesper Kehlet Hansen
Jesper Kehlet Hansen, Projektmedarbejder hos Mind Your Own Business

Jesper Kehlet Hansen er til daglig projektmedarbejder hos Mind Your Own Business, der hjælper drenge i alderen 13-19 år fra udsatte boligområder i hele landet med at starte deres egen virksomhed.

Mød Boline på: Iværksætteri i udsatte boligområder - Mind Your Own Business.

Få besked om aktuelle aktiviteter
Få besked om aktuelle aktiviteter
Tilmeld dig Google Succes Onlines nyhedsbrev, og få alle gratis aktiviteter direkte i din indbakke.