I et samarbejde med:

partnere
Forstå hvor dine kunder kommer fra med tracking
Forstå hvor dine kunder kommer fra med tracking
Eventet er afholdt.

Forstå tracking og få de bedste tips til lette forbedringer

Der findes en stor værktøjskasse af gratis midler, du kan bruge til at forstå dine kunders online rejser. Tilgår dine kunder din hjemmeside fra Ads, sociale medier eller en helt tredje indgang? Eller bruger de din hjemmeside til at se dine produkter på sociale medier? 

Rasmus Christensen er partner og datakonsulent hos marketing bureauet Refyne. Foruden at præsentere grundene til, at et solidt tracking-fundament er vigtigt, gennemgår Rasmus i dette livestream:

  • Hvordan du kommer i gang med tracking 
  • Hvilke systemer du kan bruge til at spore adfærd i marketing
  • Begynderintroduktion til attribuering
  • Hvilke udfordringer, der kan komme i fremtiden for tracking, og hvordan du imødekommer dem 

 

Rasmus Christensen er partner i marketing bureauet Refyne, som er et digitalt performancebureau, specialiseret i datadreven markedsføring.

Rasmus har mange års erfaring i dataanalysering. Han har i løbet af sin karriere været ansvarlig for både nationale og internationale setups og besidder en kombination af analytisk og digital forståelse. 

Tilmeld event: *

Udfyld nedenstående felter for at deltage.
Læs vores persondatapolitik her.

* Skal udfyldes.

Vi sender dig automatisk en bekræftelsesmail. Husk at tjekke efter i dit spamfilter.

Pris: 0 kr.

Kommende livestreams

Det er gratis at deltage!

Der er ingen i øjeblikket.

Få besked om aktuelle aktiviteter
Få besked om aktuelle aktiviteter
Tilmeld dig Google Succes Onlines nyhedsbrev, og få alle gratis aktiviteter direkte i din indbakke.