Skab en konsistent følelse hos brugeren på tværs af kanaler
Brug brugervenlighed til at imødekomme den online kunde, som har vundet kraftigt frem i løbet af det seneste år.
Hvordan skiller din virksomhed sig ud i de touchpoints, den digitale bruger kommer forbi i løbet af en dag på online sider? Det er vigtigt, at brugeren lægger mærke til din virksomhed og føler sig indbudt til at undersøge den eller dens produkter nærmere.
Selvom UX/brugervenlighed egentlig er et subjektivt begreb, findes der generelle tips til, hvordan du skaber god brugervenlighed i din virksomheds udtryk.
Se med på dette livestream, når oplægsholder Maria Kristine Hansen fra GORM Agency deler sine bedste indsigter med dig og ruster dig til at bruge UX i din egen digitale fremtoning.
Din virksomheds touchpoints skal være afkodelige og give mening i forhold til netop din identitet - så kan dine besøgende allerede genkende dig i designet.
Få i livestreamet:
- inputs til at skabe den bedste brugerrejse
- vejen til at skabe en brugervenlig startside
- de vigtigste elementer du skal optimere
Varighed: 50 minutter
Efterfølgende afsætter vi 20 minutter til en Q&A med dine og de andre seeres konkrete spørgsmål.