Sådan laver du en online strategi, der giver store resultater
Hvordan skal du markedsføre dig online, og hvilke platforme skal anvendes - særligt i en krisetid? For at kunne svare på det, kræver det, at du har en digital strategi og et overblik. På denne livestream får du værktøjer til:
- Samspillet mellem kanaler og deres bidrag til konverteringer
- Kanalstrategi og budgetallokering
- Online strategistyring efter KPI'er
- Gode råd og tips til at høste lavthængende frugter
Thomas Sloth fra i-Strategi viser dig, hvordan du lægger en strategi for din digitale markedsføring, så du kan nå i mål med dine digitale.
Kendt succesvirksomhed fra TV
Til at eksemplificere hvordan man digitale markedsføring skaber resultater, får vi besøg af Benedikte Christensen fra Vault of Spirits, der med aktivering af forskellige platforme klarer sig gennem den nuværende krisesituation.
Tilmeld dig her på siden og få linket direkte i din indbakke nu og lige op til streamet går i gang.
Interesseret i andre livestreams i denne serie? Gå til oversigtssiden for Dit Digitale Butiksvindue her.