LAD EN DIGITAL KOORDINATOR GØRE DINE ONLINE KANALER SKARPE
Drømmer du om succes med E-handel, SEO eller Sociale Medier?
Så mangler du en topmotiveret Digital Koordinator, der med den nyeste viden indenfor digital markedsføring stiller skarpt på din virksomheds digitale tilstedeværelse.
En Digital Koordinator har været gennem et fire ugers intensivt og handlingsorienteret forløb med fokus på at forbedre deres digitale kompetencer, så de kan hjælpe virksomheder med digitale udfordringer. De har modtaget undervisning i digitale værktøjer fra det digitale eksperter samt arbejdet med med opdatering af hjemmesider, trafikgenerering, SEO samt analysering af data. Derudover kan en Digital Koordinator løse e-commerce opgaver samt booste jeres online markedsføringskanaler.
Med en Digital Koordinator tilknyttet får din virksomhed et digitalt kompetenceløft og en arbejdsstyrke der har:
- Hands-on erfaring med WordPress
- Stor viden om digitale værktøjer
- Løst aktuelle udfordringer for en konkret virksomhed
- Taget certificering i Google Analytics
- Taget certificering i Googles 'Grundlæggende digital marketing'
Succesen kommer til Brøndby
I et nyt samarbejde byder KPI Communications sammen Jobcenter Brøndby velkommen til matchmaking for virksomheder og nyuddannede 'Digitale Koordinatorer'. Forløbet 'Digital Koordinator' og det tilhørende matchmaking-arrangement har været afholdt over 70 gange siden 2017 fordelt på Næstved, Esbjerg, Aarhus, København, Tårnby og Fredericia.
Ca. 80% af virksomhederne finder et match.
Vores digitale koordinatorer sidder klar til at tale med dig
Matchmaking har fokus på digital vækst i små og mellemstore virksomheder. Du møder en gruppe Digitale Koordinatorer, der ikke bare har med den nyeste viden om digitale værktøjer og relevante certificeringer - de brænder også for at trykke på de rigtige digitale knapper i en virksomhed som din!
Gå derfor ikke glip af denne oplagte mulighed for at få en topmotiveret og dygtig praktikant eller fastansat Digital Koordinator!
Når du tilmelder dig, bliver de udfyldte oplysningerne om virksomheden brugt i det samlede virksomhedsbrief, der deles med kandidaterne, der deltager.