I et samarbejde med:

partnere
Partnere Den Digitale Handelsby i Næstved
Den bedste kundeoplevelse

Nøglen til den gode kundeoplevelse

Eventet er afholdt.

Hvordan skiller I jer ud fra jeres konkurrenter?

Ved at skabe gode oplevelser for kunden før, under og efter et køb, kan I overgå kundens forventninger, og derved vinde deres loyalitet, så de kommer igen og igen.


I dette oplæg vil Anna Katrine Matthiesen dykke ned i trends og eksempler på gode kundeoplevelser, og vise hvordan I med små greb og virkemidler kan skabe unikke oplevelser, der forbedrer købsrejsen og øger salget.
 

Deltagere vil:

  • få konkrete eksempler og inspiration til den gode kundeoplevelse
  • lære hvordan du fører du dit brand gennem flere kanaler – fra fysisk butik til webshop

 

Udviklet i samarbejde med:
Postnord

Anna Katrine Matthiesen, Vertica 

Den bedste kundeoplevelse

Tilmeld event: *


Læs vores persondatapolitik her.

* Skal udfyldes.

Vi sender dig automatisk en bekræftelsesmail. Husk at tjekke efter i dit spamfilter.

Få besked om aktuelle aktiviteter
Få besked om aktuelle aktiviteter
Tilmeld dig Den Digitale By i Næstveds nyhedsbrev, og få alle aktiviteter direkte i din indbakke.