I et samarbejde med:

partnere
Sådan ideudvikler du indhold til digital marketing
Sådan ideudvikler du indhold til digital marketing

Bliv kreativ på kommando og få mere ud af din digitale markedsføring 

Mange tror, at ideer kun kommer til en som i en tegnefilm, hvor en elpære tænder over dit hoved - pludseligt og uventet. Mange tror også, at ideer kun kommer til genier eller folk med særlige talenter for at være kreative.

Begge dele er forkert: Vi kan alle lære at blive mere kreative og vi kan lære at sætte vores ideudvikling i system, så vi ikke behøver vente på, at de tilfældigt dukker op. Det gør de ganske vist også, men hvis du går systematisk til udviklingsopgaven kommer der flere tilfældige ideer og de er mere brugbare i forhold til den opgave du skal løse. 

I dette livestream kommer oplægsholder ind på, hvor vigtigt det er at definere sin opgave knivskarpt, før man ideudvikler. En ide skal ikke blot være god, men også brugbar i forhold den opgave, den skal løse - og det ved man først, når man har besluttet, hvad formålet er. 

"Skal vi sælge mere, skal vi brande os, skal vi skabe opmærksomhed, få tilmeldinger, likes, eller...?"

 Få i livestreamet gennemgået:

  • Hvordan du hælder brændstof på din kreative tank ved at bruge tid på at researche
  • Hvor vigtigt latenstid er - tid hvor din hjerne bearbejder input og underbevidstheden begynder at spille med
  • De grundlæggende principper for kreativitet 
  • Simple teknikker, som hjælper med at skabe flest mulige gode ideer, der løser opgaven, selv hvis du arbejder under tidspres

Gå fra livestreamet med følelsen af, hvad der skal til for at være kreativ på kommando i din hverdag. 

Søren Andersen

Søren har en baggrund som kreativ producer, kampagneleder og souschef i DR, TV 2 og TV 2 Zulus marketingafdelinger og er ekspert i videoproduktion, markedsføring og idéudvikling. I dag udvikler, skriver og instruerer han film og kampagner i sit eget bureau, SUPERCREATIVE. Han underviser desuden i idéudviklingsteknikker og faciliterer kreative udviklingsforløb. Han har blandt andet samarbejdet med flere danske tv-produktionsselskaber om at udvikle idéer til tv-programmer.

Søren har arbejdet med målrettet kreativitet i over 20 år og blandt andet brugt sine kreative tekniker til at udvikle det TV 2-team, han var chef for, fra talentfuldt til prisvindende. Søren og hans teams kreative arbejde har vundet priser i både ind- og udland bl.a. Promax, Creative Circle, EBU Connect og Prix Radio. Søren er cand.mag. i Filmvidenskab og har drevet Supercreative siden 2014.

Supercreative er et film- og videobureau, der skaber originale, kreative og målrettede kommunikationsløsninger. Alle kan blive mere kreative, alle kan få gode ideer - også under tidspres. Blandt kunder tæller Supercreative b.la. Novo Nordisk, LIFE-fonden, Metronome, DR, TV2 m.fl. 

Tilmeld livestream og modtag et link på email.

Livestream:
Mandag d. 16 august 2021
kl. 10.00-11.00
Udfyld nedenstående felter for at deltage.
Læs vores persondatapolitik her.

* Skal udfyldes.

Vi sender dig automatisk en bekræftelsesmail. Husk at tjekke efter i dit spamfilter.

Pris: 0 kr.

Kommende livestreams

Det er gratis at deltage!

Sådan opsætter du en chatbot, der skaber gode kundeoplevelser

Livestream:
Tirsdag d. 3 august 2021
kl. 10.00-11.00

Tilmeld

Sådan bruger du influencer marketing i en lille virksomhed

Livestream:
Torsdag d. 5 august 2021
kl. 10.00-11.00

Tilmeld

Sådan ideudvikler du indhold til digital marketing

Livestream:
Mandag d. 16 august 2021
kl. 10.00-11.00

Tilmeld

Få succes på sociale medier med et lille budget

Livestream:
Fredag d. 20 august 2021
kl. 10.00-11.00

Tilmeld

Få besked om aktuelle aktiviteter
Få besked om aktuelle aktiviteter
Tilmeld dig Google Succes Onlines nyhedsbrev, og få alle gratis aktiviteter direkte i din indbakke.