God kundeservice er god forretning
Få et helt unikt indblik i hvordan chatbots kan gøre din kundeservice til god forretning
- Introduktion til chatbots
- Hvilken værdi skaber chatbots i kundeservice?
- Hvordan opsættes en chatbot?
- Konkrete kundecases der bruger chatbots til kundeservice i dag
- Gode råd og tips til at høste lavthængende frugter i kundeservice via chatbot
Hør hvordan du kan få glæde af at sætte din kundeservice på autopilot enkelt og effektivt.
Mød dagens eksperter

Saher Amir
Business Development Manager, SupWiz
Saher Amir har bred erfaring indenfor Kommunikation og Digitale Medier fra sin tid i globale organisationer som COWI og Danske Bank. Hun har et kommercielt fokus, flair for skriftlig kommunikation og en solid forståelse for kundernes behov. I SupWiz står Saher i spidsen for at fortælle verden om SupWiz avancerede AI-løsninger, herunder hvordan chatbots kan effektivisere kundeservice og salg. Hun har ansvaret for kommunikation, marketing og kunderelationer, og har dermed et stort præg på forretningsudviklingen i SupWiz.

Stephen Alstrup
Adm. direktør og medstifter, SupWiz
Stephen Alstrup er CEO i SupWiz som måske har Europas stærkeste AI-team, der bl.a. laver chatbots. Stephen er desuden professor og leder algoritmedelen af Danmarks største AI-forskningsprojekt
Tilmeld dig "Sæt din kundeservice på autopilot" her på siden og få linket direkte i indbakken nu og lige inden vi går i gang.
Interesseret i andre livestreams i denne serie? Gå til oversigtssiden for Dit Digitale Butiksvindue her.