Sæt struktur på dit videobrug i online kanaler
I dette livestream deler Jesper Laursen sine pro-tips omkring de vigtigste elementer i en god video-marketingstrategi og hvilke konkrete trin du skal have gjort dig klar over, før du går i gang.
Video kan hurtigt blive en dyr fornøjelse - især hvis du ikke har gjort dig klart, hvad det er du prøver at opnå, og hvordan du kommer i mål med det. Her gennemgår Jesper de vigtigste spørgsmål, du skal kunne svare på, inden du tænder for kameraet.
I livestreamet zoomer Jesper ind på, hvilke videoer du skal lave i de forskellige dele af salgstragten, og hvordan du binder dem sammen i flows, så du får modtageren til at gøre det, du gerne vil have dem til.
Han tager udgangspunkt i en award-winning case fra Santander Consumer Bank og viser, hvordan de gjorde.
Se med og få indsigt i:
- Hvor du skal dele dit indhold henne og med hvilken strategi
- De stadier i salgstragten du skal sætte ind på
- Hvilke skridt du skal have styr på, før du går i gang med videoannoncering
- Best practice eksempler fra både B2B og B2C
Varighed: 50 min
Efterfølgende afsætter vi 20 min. til Q&A med spørgsmål direkte fra kommentarfeltet.