Sasa Kovacevic

Sasa Kovacevic

Sasa Kovacevic er Head of PPC hos Obsidian Digital, og har arbejdet med nogle af de største danske e-commerce virksomheder som Magasin.dk, Bilka.dk, Hungry.dk og Profil Optik. Sasas tilgang til forretning er pragmatisk, og der er altid fokus på områder, som giver mest bang-for-the-buck.

Blogindlæg

Sasa Kovacevic
D. 16-11-2017

Har du overvejet at komme i gang med Facebook annoncering, men ikke helt fundet mod til det endnu?

Sasa Kovacevic
D. 11-04-2017

I takt med at digital marketing udgør en større andel af alt marketing, intensiveres konkurrencen på Google. Dette stiller højere krav til hjemmesiderne.

Sasa Kovacevic
D. 02-03-2017

A/B splittesting er blevet et meget populært værktøj, når virksomheder skal finde frem til, hvad der virker på målgruppen og lige så vigtigt, hvad der ikke gør.

Sasa Kovacevic
D. 28-02-2017

Konkurrencen på Google bliver hårdere og mere intens hver dag, både herhjemme og ikke mindst i udlandet. Det stiller større krav til særligt danske webshopejere.

Sasa Kovacevic
D. 13-01-2017

E-handlen er kun gået en vej siden 2008: fremad.

Sasa Kovacevic
D. 21-12-2016

2016 er snart ved vejs ende, og det giver en oplagt mulighed for at reflektere over, hvilke online markedsføringstendenser, der har hittet i 2016.

Sasa Kovacevic
D. 27-09-2016

Efteråret er over os, og der er ikke længe til julesalget sparkes i gang. For at sætte det hele i gang kommer der her 3 gode råd til dit SEO arbejde.

Sasa Kovacevic
D. 08-09-2016

Google Shopping er et online kampagneredskab, der lader dig vise annoncer med produktbillede og pris i højre side eller i toppen af Google.

Sasa Kovacevic
D. 01-06-2016

Med en højere konverteringsrate kan du tillade dig i din webshop at bruge flere penge på din markedsføring. Du kan tåle at betale mere for den enkelte kunde.

Sasa Kovacevic
D. 18-05-2016

Brugere der allerede har besøgt jeres webshop, er nemmere at konvertere til kunder, fordi de allerede kender jer.